شروع زندگی باالهام

ارزوهای کاغذی

پاییز در زندگی

      

هر کسی توزندگی کسی را داره که میخواد بهش برسه منم مثل همه افراد دوست داشتم به دختری برسم بنام الهام . اما توی این راه به مشکلاتی برخوردم که هیچ وقت اون کسانی که باعث شدندمن به الهام نرسم نمی بخشمشون حتی اگر پدر خودم باشد من باالهام فقط یک روز زندگی کردم وبس.من الهام وخیلی دوستش داشتم یک روز اواخر خرداد ماه که همه امتحان داشتند گوشی اتاقم زنگ زد شماره اتاق من که3343بود ازخونه جدا بود{یکی از ارزوهای من این بود که با الهام دوست بشم وباهاش زندگی کنم}گوشی را برداشتم یک صدای نازک ولطیف پشت خط بود بداز سلام دادن بهم گفت میخواهم باهات دوست بشم من که الهام ودوست داشتم ونمی خواستم باکس دیگری دوست بشم گفتم نمی تونم اگر کاری نداری تلفن وقطع کنم او بهم گفت اگر من اون کسی باشم که تو دوستش داری چی بازم تلفن وقطع می کنی گفتم پس خودتو معرفی کن گفت من الهام هستم تمام اعضای بدنم لرزید گفتم از کجا بدونم دروغ نمی گی گفت پس از حرف زدن بیا نامه ای برات دارم میدم تا باور کنی گفت باید بهم قول بدی وقسم بخوری که همیشه وتا اخر عمر بااوزندگی میکنم{من که از خدام بود گفتم چشم}گفت من زیاد نمی تونم حرف بزنم چون که اعضای خانواده ما زیادند وهر لحظه ممکنه بیاند اونها دوتا در داشتند که یکی خراب ویکی سالم که ازدرخراب رفت وامدنمی کردندگفت از در خراب بیا ونامه را بگیر موقعی که داشتم می رفتم باخودم فکر می کردم که شاید دروغ باشه اما وقتی رسیدم دم درشون او با یک شلوار وبلوز خوشکل امد ونامه در دست داشت اونو داد به من وگفت زود جوابش رابرو بنویس وبیار بده وقتی می امدم خونه انگار یک رویا بود امدم خونه زود جواب نامه اش را که نوشته بود ومن وقسم داده بود که تا اخر عمر باهاش زندگی کنم وخودش هم قسم خورده بود تا اخر عمر بامن زندگی میکنه .زود من هم جواب نامه اش را نوشتم وقسمش دادم تا اخر زندگیش باهام  زندگی بکنه رانوشتم وبردم دادم واو یک نامه دیگری را بهم داد که نوشته هایی عاشقانه  وچند بیت شعر هم نوشته بودداد.اون روز {روز زندگی من وارزوی کاغذی من که توعمرم نوشته شده بود هست که  برای همیشه یک خاطره ای است که روی برگ ارزوهای کاغذیم نوشته شد} واما بد اون روز دنیا روی سرم خراب شدچون .......

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 13:27 توسط اکبر هراتی| |

Design By : Mihantheme